Alla inlägg den 12 april 2011

Av Emelie Rosen - 12 april 2011 15:17

Min kärlek till dig är äkta jag skiter i om du försöker komma i mellan oss för det lyckas du inte med men försök lilla du går säkert bra för dig i framtiden om inte .. jag är så jävla trött på att du snackar skit du är fan inte värd någonting här i livet.. Jag hatar dig så stort nu tycker bara du kan ge fan i va du håller på med och liksom vadå som du sa att om min älskling fick veta va jag skrivit till dig så skulle han inte vilja ha mig ??? men liksom varför skulle han inte vilja ha mig liksom har inte skrivit något men aja Du kommer se en dag att det du gör drabbar dig själv en gång .. och du skulle slå in min käft liksom varför vad har jag gjort dig liksom varför säga att du skulle vilja göra de om du nu inte vågar är det någon mening att säga att du vill eller finns mycket jag vill men inte gör och det är att smälla till dig.. jag och andreas har ett bra liv tsm och sedan att du påstår att jag har en annan till alltså två killar hur du nu kan säga det liksom var har jag den andra kille .. jag håller mig nog till en tror jag och det är andreas .. vi älskar varandra och det kan du fan inte ändra på hur mycket du vill och du bestämmer väl inte om han skulle vilja vara tsm med mig eller int gör det är väl hans eget val han är stor nog att bestämma själv lilla du..! jag tycker du borde ge upp någon gång ..!!! jag orkar inte bry mig mera om äckliga personer som du.. pusshej på bloggen!! ps.. för er som inte vet så älskar jag andreas min underbara älskling som alltid ställer upp för mig.. 

Ovido - Quiz & Flashcards