Alla inlägg under mars 2011

Av Emelie Rosen - 17 mars 2011 19:42

hej jag ville bara blogga lite snabbt och säga att nu sitter jag hemma hos min så kallade lossas syster som  jag kallar det och jag saknar min älskling och jag kom nyss på att jag och min älskling har varit tsm i 5 månader på söndag så det blir väl att säga ett stort grattis till oss och  hoppas nu man får många grattis av er där ute hoppas ni tittar bloggen och jag älskar dig min bästa älskling du har ställt upp för mig nu i 5 hela månader nu kan vi väl kämpa mera älskling du betyder aldra mest för mig jag älskar dig och kommer alltid att göra vi ska ha så himla kul tsm gillar alla dagar med dig så fort jag ser dig så blir jag glad :) Jag älskar dig <33

Av Emelie Rosen - 10 mars 2011 15:22

jAG tänkte bara blogga lite snabbt och säga att jag älskar dig andreas nu är det så underbart att vara tsm med dig och jag älskar dig verkligen 4 hela månader med dig och nu så skrev jag en lapp till dig vill du gifta dig med mig och jag hoppas vi ska det med för vi har ju snackat länge om barn och gifte mål hoppas nu att det blir så med men annars kan vi bara vara förlovade jag älskar dig bästa Älskling som finns du äger ever !<3

Ovido - Quiz & Flashcards