Alla inlägg under november 2012

Av Emelie Rosen - 8 november 2012 17:54

Hej bloggen ;)


Jag älskar dig!!!!! <3333

Min kärlek till dig är så stor! Aldrig älskat något så mycket som dig det är verklinge bara du du du som betyder! <3

Jag älskar dig Elias något otroligt mycket så glad att jag får vara din. Du sa vi skulle vara vänner men vi var bara vänner några dagar sedan gick det inte längre för första dagen jag skulle hälsa på så sa jag till dig "Hej snygging!! " och sen när dom andra gick så stod du och jag och kramades utanför bildsalen. Hur mysigt som helst. Jag minns att jag började skriva till dig på sms älskling. Jag minns också att du tyckte det var gulligt att jag kallade dig det fast vi inte var tsm. Men mina känslor blev bara starkare för dig för det var verkligen dig jag tyckte om från första gången jag såg dig den fredagen då det bara sa " klick" så var jag verkligen fast vid dig snygging.! Tänk att du verkligen ville gå med på att göra försök genom att vara tilsammans fast vi inte känner varandra så bra. :) Men än så länge funkar ju detta och det är jag glad över älskar dig så mycket. 24/10-2012 BÄSTA DAGEN I MITT LIV ! JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET. Jag älskar dig Elias.<3

  

  Du & Jag = Jag älskar dig

Min underbara älskling Elias! <3




Ovido - Quiz & Flashcards