Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

Till Andreas ..<333

Av Emelie Rosen - 23 juli 2011 18:03

Jag kan ksk inte förlåta dig för det som hänt men jag kan i alla fall visa att jag älskar dig.. även fast allt e som de e jag älskar dig :) även om jag inte alltid säger det men jag älskar dig i alla fall och det är huvudsaken du är det finaste och bästa även om det hänt saker du är endå en toppen kille ville bara du skulle veta att du är det finaste man kan tänka sig och jag älskar dig mellan himmel och jord är säker på min kärlek till dig och den är stark jag älskar dig ängel ..<3 Det bästa som någonsin har funnits på jorden och som kom till jorden är du älskar dig underbaraste och finaste <33333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Rosen - 26 januari 2013 14:30

Hej bloggen! :) <3 Jag har verkligen inte bloggat på väldigt länge verkligen saknat bloggen men har inte haft tid det har hänt så mycket sedan sist ! :) Det tog ju slut mellan mig och Elias och det är verkligen skönt ! :) Hans mamma och han vart s...

Av Emelie Rosen - 8 november 2012 17:54

Hej bloggen ;) Jag älskar dig!!!!! <3333 Min kärlek till dig är så stor! Aldrig älskat något så mycket som dig det är verklinge bara du du du som betyder! <3 Jag älskar dig Elias något otroligt mycket så glad att jag får vara din. Du s...

Av Emelie Rosen - 18 december 2011 16:54

Hej ville bara blogga och säga att jag lägger ner bloggen nu ett tag för mycket i huvudet som snurrar och jag orkar liksom inte skriva det här för det är mycket just nu jag skriver när jag mår lite bättre jag älskar dig kim min underbara älskling 1 å...

Av Emelie Rosen - 26 augusti 2011 12:41

Hej! Nu sitter jag här igen och skriver jag skulle bara berätta att Jag hade kul på malmöfestivalen roligaste på länge första gången jag var på en festival :) Men kul var det ju och trevligt var det :) Jag har nu kommit hem från skolan och gör inget ...

Av Emelie Rosen - 25 augusti 2011 15:33

Hej!:) Nu blir det snart att dra mot Malmöfestivalen. Det ska bli så himla kul men synd att inte Älsklingen ska följa med hade blivit roligare isåfall. Jag älskar min underbara älskling mer än något annat Du finns där precis när jag behöver dig. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards