Alla inlägg den 3 april 2011

Av Emelie Rosen - 3 april 2011 18:45

jag tänkte bara blogga lite snabbt och säga att jag har varit hos världens underbaraste syster i helgen och vi hade sjukt kul som alltid och alltid på lika bra humör som alltid förutom att jag och älskling bråkade lite i helgen och det var inte det minsta roligt men nu så har vi kommit på en lösning och den lösningen är att vi tänkte visa att vi älskar varandra mer och det tycker jag låter underbart men visar jag inte redan tillräckligt mycket kärlek till honom ??? eller men shit samma ska försöka göra det bättre :) och så får vi ju se va det leder till ksk ett bättre förhållande va vet jag med mycket mer kärlek och massa skoj jag älskar han och det vet han :) bara onödigt att bråka när man älskar varandra då är min fråga varför bråka när man kan älska?? Det är frågan  men det blir bättre med tiden hoppas jag :) har ju trots allt snart varit tsm i 6 hela månader så det känns ju skönt när den tiden väl kommer längtar! fler månader ska det bli tänkte inte sitta här och ta upp mera va vi bråkat om men bloggar ksk mera sen får se om jag hinner men pusshej så länge och glöm inte jag älskar min älskling  bloggar alltid mycket om han bara för jag älskar han så jävla mycket underbaraste saken på länge är han min godisbit vill äta upp dig pusshej nu ska jag sluta skriva ha det bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards