Alla inlägg under juni 2011

Av Emelie Rosen - 25 juni 2011 16:48

           Jag kan ju börja med att säga hej mina kära bloggläsare jag älskar er! och jag ville mest skriva här för att berätta att en i mitt liv betyder jävligt mycket och det är min älskling jag älskar dig älskling så mycket du kom som en vind och kommer förbli min föralltid jag älskar dig och allt utan dig finns inget liv utan dig finns ingenting och jag bara vill säga att jag älskar dig mycket för att du ska förstå men det är svårt att förklara för dig att jag älskar dig om du inte förstår hur jag känner mitt hjärta finns för dig mina känslor brinner för dig va finns mer i världen än att älska en person som du som har allt man kan önska sig älskling är det bästa och underbaraste i världen en riktigt underbar människa jag älskar dig mer än du tror jag ser en framtid med dig och jag älskar dig .....

Av Emelie Rosen - 20 juni 2011 22:55

                                           Hej!


 Jag är igång och bloggar nu innan läggdags jag har haft en toppen dag fast ganska trött och dessutom saknat min älskling massa och det är ju inte roligt att sakna han jag älskar dig Andreas du har allt som en perfekt kille ska ha Du är underbar , söt, snygg och du verkligen tar hand om mig och visar att du älskar mig och jag kan bara säga detsamma att jag med älskar dig och kommer alltid göra kan inte se mig själv ha ett liv utan dig det skulle varit ett helvete rent ut sakt! Jag vill ju alltid ha dig du är som en ängel som kom från igen stans och jag älskar dig du luktar så gott och är så underbar på alla sett och vis mitt hjärta tillhör dig älsklign <3 låt det vara oss förevigt så  går min lycka i uppfyllelse! jag älskar dig pusshej <333

Av Emelie Rosen - 19 juni 2011 15:30

heejj min kära bloggläsare nu var det ett långt tag sedan jag skrev sist har lite olika anledningar till det och det är att jag och min älskling har haft mycket bråk på sista tiden och det är alltid lika jobbigt varje gång men så är det men jag ville bara säga att jag älskar dig men verkar inte som du älskar mig tillbaka och jag vill ha den jag älskar och det är ju du älskling men du bryr dig inte så låt oss säga om det ska vara såhär så måste vi göra slut fast jag vill inte och jag vet att du inte vill men går det inte så är det ju bara ett måste när det gäller vårt förhållande jag har varit så snäll mot dig och va får jag tillbaka jo bara shit och jag orkar inte att du ska hålla på och hoppa runt bland olika tjejer så håll dig till en eller lev ett liv som singel tills du hittar den rätta jag älskar dig men inte lika mycket som jag har gjort aja orkar inte lägga ner mer energi på detta jävla helvetes skitet så nu får detta räcka ha en bra dag och ni andra lycka till med ert förhållande ha en bra dag! jag älskar mina bloggläsare ni är för god pusshejj /// En ledsen tjej :( Emelie älskar andreas ...

Av Emelie Rosen - 4 juni 2011 19:47

jag älskar dig min underbara älskling jag är så glad att jag dig funnit och att jag nu dig fått älskar dig så mkt glöm inte kärleken är stark fast du inte tror det men tro mig jah älskar bara dig och kommer inte att älska någon annan love you my best boyfriend Andreas mitt liv <333333333

Ovido - Quiz & Flashcards