Alla inlägg under december 2010

Av Emelie Rosen - 20 december 2010 20:15

Du och jag blev det en vacker dag som du och jag längtat länge efter så äntligen hände det att vi blev tsm och massa. Det är så mycket som är bra med dig Du lyssnar.Jag bara älskar dig och jag e glad att du har hittat kärleken för jag ser att du trivs för du är alltid glad när du finns i min närhet. Det är skönt att se att du trivs med mig det gör mig glad. jag trivs med dig med.skit bra killar som är som du gillar Jag gillar dig för du är som en kille ska vara jag gillar dig för du är som killar ska vara och jag diggar dig vad som än händer så kommer jag aldrig lämna dig du är bäst i hela världen och jag älskar dig :)   

Av Emelie Rosen - 11 december 2010 21:54

Försvinn från mitt fucking liv i mina ögon är du död och det kommer du alltid vara !!!! Du är så fucking falsk och det stör mig att du finns på denna jord Du kommer inte få mig tillbaka även om du vill det vill inte ha med dig att göra så bara dö för fan så jag slipper dig för jag lider av att du lever på denna jord du bara sabbar mitt liv jag har andreas och det kan du fan inte stoppa fan va äcklig du är du äcklar mig bara försvinn ditt vider ... Falskare människa än dig finns inte ... Men du gillar att förstöra för mig och du kan fan bara ge fan i det dra åt helvete ..

Av Emelie Rosen - 11 december 2010 21:31

Ja ville bara blogga lite snabbt och säga att nu är det en månad med världens bästa älskling Andreas nilsson i mitt hjärta <33 Fan va jag älskar dig mest i hela världen kan inte leva utan dig och vet att du inte kan leva utan mig i heller <33 älskar dig mega mycket <33 jag har verkligen längtat efter att det skulle bli en månad och fler ska det helt klart bli ingen tvekan om saken <33 jag verkligen älskar dig <3 Världens bästa kille är du helt klart <33 att ha dig sidan om eller tänka och veta att du finns där för mig är en underbar känsla älskar dig över allt annat mitt allt är du och du är allt jag verkligen vill ha mitt hjärta brinner för dig <33 älskar dig Andreas den bästa Nilsson och finaste <33 Du är verkligen snygging du min snygging så klart !!!!!!<333

Av Emelie Rosen - 2 december 2010 10:48

Nu har det gått 3 veckor sedan jag fick min älskade Andreas fan va underbart det känns fan va glad jag är allt känns toppen att äntligen slippa robin bög och börja om från början på något bättre och underbarare och det är just dig andreas som mina känslor kommer till <33 helt underbar person e du jag älskar dig så jävla mycket så jag vet inte va jag skulle gjort för dig släpper dig inte bby älskar dig tills livet slut <3333 Andreas den bästa killen som finns på jorden !!!!!!<33 min kärlek till han kan ingen stoppa och dom kan bara försöka dom kommer inte lyckas släpper han aldrig finns inte bättre än han !!!!!!!!!! kan det bli bättre än såhär nä har allt jag vill ha och det är andreas min älskling<333

Ovido - Quiz & Flashcards