Alla inlägg under november 2010

Av Emelie Rosen - 26 november 2010 20:13

Den personen jag älskar nu är du andreas du förändrade mitt liv och gjorde mig till en bra person älskar dig över allt annat bby du och jag föralltid<3 Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går älskar dig så mycket så jag vet inte va jag ska göra mina känslor för dig är starka och det är underbart att äntligen bara ha dig i mitt liv nu för de är de jag önskat jätte länge och sånt men trodde du inte ville ha mig men nu har jag dig för mig själv och det är jag glad för älskar dig massor <333333 Vi föralltid tills livet är slut älskar dig <33333



ps.. I love you och i need you bby always!<3

Av Emelie Rosen - 10 november 2010 19:08

jag ville bara säga att jag älskar en person mycket men vill inte avslöja något i nu men det gör jag jag älskar dig ..... mest av allt ser en framtid med dig och fredag blir det en ny mobil och nytt nummer det gillas stort ! men ha det bra pussenn!

Av Emelie Rosen - 10 november 2010 18:57

Allt känns bara konstigt nu när du bara går i från mig och tar en annan är hon viktigare än mig tack för det men jag ska nog klara detta själv det ska nog gå bra tror jag hoppas det i alla fall men det gör inget har känslor för någon annan just nu .. men vet inte riktigt hur jag ska göra för liksom det känns som man står på ruta nummer 1 nu och jag vill bara till ruta nummer 2 och glömma allt som fanns mellan oss och allt vi hade vill bara koppla bort dom drömmarna och tankarna för dig känner att jag inte orkar med att tävla längre och du ska fan inte säga att du vet va kärlek är för där har du fel för du vet inte va det är det har jag märkt och jag tror inte ens du vet va du håller på med för du gjorde fel val men du ska inte komma sen för du får inte mig igen för har glömt dig nu så bara en sak vill jag säga hejdå och dra åt helvete du bara förstör mitt liv men kom inte sen för kommer fan inte lyssna på dig bara så du fucking fattat och vet det du kan bara dra och låta mig vara för vill inte veta något mer av dig och vill inte ha med dig att göra fatta det bara it`s over föralltid jag hatar dig mest av allt hoppas du vet det och jag menar det jag säger med varenda ord bara så du vet det så bara dra ditt äckliga jävla äckel... försvinn från mitt liv du gör bara livet värre och det behöver du inte och du skapar bara massa problem för mig men du ska se jag klarar mig ändå utan dig haha det ska jag visa dig att jag gör även om du inte tror jag gör det jävla äckliga jävel försvinn från världen varför skapar man dig när du inte gör något bra? aja ska dra nu 


puss<3

Ovido - Quiz & Flashcards