Alla inlägg under februari 2011

Av Emelie Rosen - 18 februari 2011 10:30

jag skulle bara göra ett snabbt inlägg och säga att min älskling Andreas mathias jörgen nilsson är min älskling och jag verkligen älskar honom skulle bara säga lite snabbt att det inte blev något jobb idag på grund av att jag inte har ork att jobba så drygt men jag har i alla fall den mest underbara älsklingen som finns och det är du älskling jag älskar dig andreas nu är det 3 månader det känns verkligen som mera men 3 månader är ändå ganska mycket. Och fler månader ska det blir jag ångrar inte en sekund att det blev vi jag är så jävla glad har aldrig varit såhär glad som jag är nu men jag bara älskar att det blev vi till slut har ju verkligen längtat länge efter dig men aldrig fått dig så en dag blev det vi jag kunde bara säga ja för jag älskar dig så mycket redan då :) puss hej bloggar mer senare :) nu blir det att slappa men finns ju på mobilen ni som vet pusshej:)

Ovido - Quiz & Flashcards