Alla inlägg under juli 2011

Av Emelie Rosen - 23 juli 2011 18:03

Jag kan ksk inte förlåta dig för det som hänt men jag kan i alla fall visa att jag älskar dig.. även fast allt e som de e jag älskar dig :) även om jag inte alltid säger det men jag älskar dig i alla fall och det är huvudsaken du är det finaste och bästa även om det hänt saker du är endå en toppen kille ville bara du skulle veta att du är det finaste man kan tänka sig och jag älskar dig mellan himmel och jord är säker på min kärlek till dig och den är stark jag älskar dig ängel ..<3 Det bästa som någonsin har funnits på jorden och som kom till jorden är du älskar dig underbaraste och finaste <33333

Av Emelie Rosen - 8 juli 2011 15:29

Hej vill bara blogga snabbt och säga grattis till min älskling som fyllde år igår hela 18 år gammal nu då underbar tid det med :) jag älskar dig älskling sitter här och gråter tårar för jag saknar dig så jävla mycket du är en helt fantastisk människa på alla sätt och vis och det är det som räknas att en kille ska vara som du lämnar dig aldrig alla som har problem eller försöker stöta på mig eller min kille kan dra åt helvete vi älskar varandra och vi ska alltid få göra det också jag älskar dig så mycket mitt fina hjärta hoppas du hade en fin dag igår även om jag inte kom men du ska få din present ändå jag ska köpa något till dig och visa att jag älskar dig men vet inte riktigt va du vill ha men hittar säkert någonting :) Jag älskar dig hoppas du alltid gör detsamma hiih jag vet att du gör detsamma underbara älskling<3 Vi har ju förlovat oss också jag älskar dig älskling :) <3 pusshej ! 

Ovido - Quiz & Flashcards