Alla inlägg under maj 2011

Av Emelie Rosen - 14 maj 2011 10:36

Ja nu är det snart ett helt år sedan du försvann från oss du borde veta att du är saknad jag snackade med dig och hörde din röst kommer inte kunna höra den nu mer för nu finns du ju inte längre varför just så vf just du?? den frågan kan man fråga man det finns nog inget svar på den frågan men det är ju så tråkigt när det händer sånt hära alla saknar ju dig :( Du är ju saknad hur tror du vi mår vi som bryr oss om dig känner dig inte så bra men det spelar ingen roll det är ändå hemskt att det händer sånt här när man inte är uppmärksam så händer det bara sånt hära fan hemskt och tänk din familj det är ju värre för dom :( 

Alla saknar dig douglas younger detta är så hemskt du var bara 16 år och du hade ju hela livet framför dig du har det bätttre där du nu är 


Vila i frid Douglas!



Av Emelie Rosen - 5 maj 2011 12:03

jag sitter just nu i skolan och saknar min älskling fan va livet är tråkigt utan honom jag saknar han så mycket och jag älskar han så mycket med :) pusshej på bloggen !!

Av Emelie Rosen - 2 maj 2011 15:18

jaha nu dag idag och nya tag idag var jag på prao det var ju ganska chill och kul var det ju. men jag saknade min älskling och kan lova det var inte lika kul men sedan när han såg mig så var han tvungen att hångla lusten av mig så ja okej visst då gör vi de då.. sen när vi satt i tåget så säger han du är söt jag bara blää-,- för jag tycker själv inte att jag är det men .. han bara såg på mig att jag var lite bekymrad så han bara va är det jag bara inget han bara jo nu säger du va det är haha så vi typ bråkade men inte så kul men så är det varje gång som vi bråkar efter att vi varit ifrån varandra för länge för vill ju helst vara hos varandra hela tiden men det går ju inte alltid men du älskling du ska se det löser sig när vi flyttar tsm :)

Ovido - Quiz & Flashcards