Alla inlägg under augusti 2011

Av Emelie Rosen - 26 augusti 2011 12:41

Hej! Nu sitter jag här igen och skriver jag skulle bara berätta att Jag hade kul på malmöfestivalen roligaste på länge första gången jag var på en festival :) Men kul var det ju och trevligt var det :) Jag har nu kommit hem från skolan och gör inget speciellt jag blev ju blöt på byxorna för att vi var på stranden med klassen och gjorde massa lekar och massa kul .. Men det torkar väl hoppas jag. Sedan har älsklingen lyckats blivit sjuk vilket inte är kul för han ska ju köra imorgon med folkracen och tävla så hoppas han vilar som jag sa till han att han skulle göra så han blir frisk! Lycka till med folkracen imorgon älskling hoppas det går bra för dig håller tummarna underbaraste Älskar dig <33 

Av Emelie Rosen - 25 augusti 2011 15:33

Hej!:) Nu blir det snart att dra mot Malmöfestivalen. Det ska bli så himla kul men synd att inte Älsklingen ska följa med hade blivit roligare isåfall. Jag älskar min underbara älskling mer än något annat Du finns där precis när jag behöver dig. Jag är verkligen så glad men också ledsen glad för att jag ska till Malmö med den bästa jonna ;) Sedan ledsen för att så klart inte älsklingen ska med vilket suger fett mycket för jag ville verkligen han skulle med men han själv ville inte för han tyckte det var en knullefest.. Men man har ju många olika åskiter på saker och ting! Jag älskar han ändå bara så han vet det så är han mitt allt Bästa älsklingen på länge ! 


Nu blir det att fixa sig och sedan dra till tåget mot malmö där man ska sitta på tåget i 40 min ungefär! :) Men ska blir toppen dag bloggar mer när jag kommer hem igen om jag inte är för trött eller något aja ska sluta nu hörs

Pusshej så länge ! ;) <3 


Andreas mitt underbara hjärta jag älskar dig det finaste som finns älskar dig ! <3 

Av Emelie Rosen - 12 augusti 2011 12:21

Hej tänkte blogga lite snabbt och säga att jag är den lyckligaste idag, idag har jag och älskling 9 månader :) känns jätte kul att det hållt så länge jo visst bråkar man men sånt får man ta det gör liksom alla någon gång mer eller mindre jag älskar i alla fall dig och ärlighet varar längst och det gör det jag älskar dig älskling och vill ha fler underbara månader med dig ser verkligen framemot det med dig jag älskar dig





Du är allt jag har och allt jag vill ha jag älskar dig så otroligt stolt :) <3

Älskar dig Andreas Nilsson  Finaste som dina föräldrar skapat dom säger dom älskar dig men jag älskar dig också blir som en liten familjemedlem :) <3  


Aja ska sluta skriva nu Pusssheejj! <3 

Ovido - Quiz & Flashcards