Alla inlägg under januari 2011

Av Emelie Rosen - 12 januari 2011 19:29

Emelie Rosèn mitt hjärta jag älskar dig sjukt mycket, Du e mitt allt Jag kommer aldrig lämna dig min kärlek till dig är som rymden den tar aldrig slut, du e det finaste jag har lämna mig aldrig 12/11-2010 BÄSTA DAGEN I MITT LIV..

hela mitt liv förändrades totalt när våra hjärtan fann varandra jag älskar dig så mycket så det gör ont, när vi skiljs åt så svider det i hela mitt hjärta du är allt du är den personen jag lever för!!!!


Ville bara säga tack för den fina texten det värmer mycket i mitt hjärta älskar verkligen texten tack för det ingen tvekan på att jag älskar dig!!!<33

Av Emelie Rosen - 12 januari 2011 19:14

Detta är min älskling Andreas och det kommer det alltid att vara med!!<3 Älskar dig  nu och föralltid Jag (a) dig det är så det ska vara då är livet bra att ha när man har dig i sitt liv älskling älskar dig mer och mer och ändå meraaa tänker på dig hela tiden kan inte sluta tänka och vem skulle kunna sluta tänka på sin älskling älskar dig mega mycket! Jag brinner jag känner mig varm i hela kroppen Jag tror jag brinner varför känner jag mig så varm det bror kanske på han är den jag känner såhär för när jag ser honom spricker så spricker jag nästan<333 Jag spricker av hans kärlek

Av Emelie Rosen - 7 januari 2011 20:08

jag älskar dig det är nu 2 månader sedan det blev du och jag och jag verkligen älskar det hinner inte med att det redan är 2 månader sedan vi blev tsm men underbart är det i alla fall och jag älskar dig mer och mer <33 så hoppas vi alltid kan leva tsm <3 Jag kan inte leva utan dig och sedan utan dig är jag ingenting jag verkligen älskar dig har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig<33

Av Emelie Rosen - 1 januari 2011 19:20

Nu är det som sakt 1 månad och tre veckor sedan jag träffa min underbara kille som jag älskar över allt annat trivs bra med dig och det hoppas jag med du gör för ger all min kärlek till dig det ska lungt bli fler år med dig det ser jag verkligen framemot och vet att du gör detsamma älskar verkligen dagen den 12/11-2010 då det äntligen blev vi som jag längtat så länge efter har världens bästa och finaste pojkvän glöm inte det ni där ute han är bara bäst ////Emelie älskar sin andreas <3

Av Emelie Rosen - 1 januari 2011 19:16

tänkte bara blogga snabbt och säga att jag sitter och saknar min älskling andreas jätte mycket va ska man göra utan sin man.. Det är inte lätt när man inte har han sidan om hela tiden men man får ju leva med det och se glad ut helt enkelt men flyttar du till t-lilla sen så kan vi ju träffas i stort sett varje dag om det skulle vara älskar dig skulle bara säga finns ingen som kan ändra mitt liv till något bättre än detta här mår toppen !!!!  puss på munnen<33

Ovido - Quiz & Flashcards