Alla inlägg under december 2011

Av Emelie Rosen - 18 december 2011 16:54

Hej ville bara blogga och säga att jag lägger ner bloggen nu ett tag för mycket i huvudet som snurrar och jag orkar liksom inte skriva det här för det är mycket just nu jag skriver när jag mår lite bättre jag älskar dig kim min underbara älskling 1 år med Andreas men nu är det över och allt är glömmt och det känns skönt för nu är jag äntligen fri och kan göra det jag vill och känner för jag älskar dig kim Jönsson min underbara älskling du är det mest bästa som hänt mig glad att det blev vi jag älskar dig 2 månader den 16 januari och det känns nice och jag har ju köpte julklapp till dig också.. Hoppas du blir glad .. Jag säger god jul och gott nytt år så hörs vi när jag mår bättre pusshej!




Glömde att du andreas du kan dra åt helvete och lämna mig och mitt liv ifred jag älskar dig inte längre jag älskar kim så bara fuck you du kan fan bara dra åt helvete för så som du beetet dig så gör man inte bara säger hora och bög till mig för det första jag är ingen hora för jag säljer mig inte .. Och för det andra kim är ingen bög för han har tjej så bara dö för fan ditt äckliga vider du är som smuts för mig och det ska du förbli förevigt



Jag ser en framtid med dig Kim christoffer oliver jönsson <3 Emelie marie johanna rosen :)

Du är mitt allt jag älskar dig min underbara älskling förevigt vi :)

Ovido - Quiz & Flashcards