Alla inlägg under januari 2013

Av Emelie Rosen - 26 januari 2013 14:30

Hej bloggen! :) <3 Jag har verkligen inte bloggat på väldigt länge verkligen saknat bloggen men har inte haft tid det har hänt så mycket sedan sist ! :) Det tog ju slut mellan mig och Elias och det är verkligen skönt ! :) Hans mamma och han vart så jävla dryga pallade inte längre så jag lämnade honom och sedan fick jag veta att en på min fb gillade mig och hade känslor va tror ni händer jo jag blir också intresserad så nu är jag tsm med honom ist :) <3 Han är världens underbaraste och finaste som finns älskar han så sjukt mycket :) <3 Verkligen ändrat mitt liv till något bättre hur glad är jag nu tror ni jo så jävla sjukt glad. :) Han är den som får mig att vakna med ett leende på läpparna på morgonen han är den som får mig att orka med mitt liv. ! Tack till dig älskling för att du får mig att känna mig älskad och känna att jag orkar :) Plus har inga regler i heller får göra precis vad jag vill så länge jag inte är otrogen ! Men det kommer jag aldrig vara för du är verkligen det finaste philip jag älskar dig nu och föralltid !!!! :) <3 Längtar så mycket efter dig älskling <33 Meningen med livet ser jag tsm med dig för vi kämpar ju tsm.. Jag älskar dig så jävla fucking mycket du är fan det bästa som hänt mig ännu en gång tack för dagen igår längtar tills helgen då vi ses igen. :) <33 Många pussar och kramar till dig <333

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards